Vsa vprašanja in odgovori o zavarovanjih, bančništvu in elektriki na enem mestu

PRIMERJAJTE 10 dobaviteljev elektrike na varcuj24.si in privarčujte 100 EUR

5 skrivnosti hotelov, ki jih je kot hotelski gost dobro vedeti

SOBOTA, 19. december 2015

Hoteli imajo tako kot vsako podjetje svojo poslovno strategijo kot tudi skrivnosti. V nadaljevanju razkrivamo nekaj skrivnosti hotelov, ki jih je kot gost dobro vedeti.

 

Nikoli ne plačajte za mini bar

Minibari predstavljajo za hotel lep zaslužek. Kot prvo ga zato ne uporabljajte, ker so cene precej zasoljene. Kot drugo pa v primeru, da ga uporabite lahko tega enostavno ne priznate. Hotelsko osebje na recepciji je že navajeno težav z mini bari. Glavna težava pri stroških za minibar je netočnost podatkov. Lahko hotelsko osebje pred vašim prihodom v sobo ni nadomestilo vseh porabljenih produktov gosta pred vami, mogoče je prišlo do napačnih količin v minibaru in številne druge težave. Hotelsko osebje na recepciji je vajeno pritožb, da gostje niso uporabili produktov iz minibara in ker ni zagotovila točnosti podatkov se tako ob pritožbi ponavadi ta postavka umakne iz računa.

Nočitev samo za eno noč vam lahko prinese težave

Javna skrivnost hotelov je, da poskušajo prodati več sob, kot jih imajo na voljo. Razlog je enostaven,  povprečno okrog 10% hotelskih gostov, ki je rezerviralo hotelsko sobo ne pride. V primeru, da pride več hotelskih gostov, kot je kapaciteta hotela pa bodo najprej odslovili goste za eno noč. Odslovljeni gost je upravičen do podobne sobe v bližini. Zaradi tega ta gost izgubi precej časa, da se sploh nastani v hotelski sobi.

V primeru, da ste nezadovoljni se pritožite

Hoteli so del storitvenega sektorja, kjer je gost pregovorno kralj. V primeru, da ne boste zadovoljni se pritožite. In v primeru, da se pritožite obvezno povprašajte predstavnika hotela kateremu se pritožite po imenu. Osebna odgovornost hotelskega osebja vas po pripeljala do hitrejše in boljše rešitve vaše težave. 

Če plačate diskontno ceno boste dobili diskontno ponudbo

Hoteli imajo fiksne stroške in vsak gost več pomeni zaslužek. Ko hoteli ne uspejo prodati direktno hotelskih sob, jih poskušajo prodati preko različnih spletnih straneh, ki ponujajo sobe po velikih diskontih, to je popustih. V primeru prodaje preko take spletne strani se hotel seveda zaveda, da gre tukaj za najverjetneje samo za enkratnega gosta, ki ga privlači samo nizka cena. In tako ta nizka cena rezultira v sobi brez pogleda, ali kateri drugih najslabših sobah hotela.

Prijaznost in napitnina vam lahko prineseta določene ugodnosti

Hotelsko osebje se srečuje s številnimi gosti. In ob tem mora biti vedno nasmejano in ustrežljivo. V primeru, da boste prijazni nazaj boste dobili veliko pozitivno piko pri njih. Hotelsko osebje pozna hotel in ve katero sobe imajo določene prednosti, čeprav vam bo seveda uradno zagotovilo, da so vse sobe enake. Hoteli imajo sobe z boljšimi pogledi, z novejšo opremo, z večjo televizijo, z večjo kopalnico zaradi razporeditve prostorov,.. In hotelsko osebje ima v določenih primerih diskrecijsko pravico, da razporedi goste v te sobe. Prav tako lahko dobite katero drugo ugodnost, kot je poznejši odhod iz sobe ali kaj drugega. Prijazen odnos in napitnina deleta čudeže v hotelu.

Primerjava zavarovanja za tujino večih zavarovalnic na varcuj24.si

 

Možnosti