Vsa vprašanja in odgovori o zavarovanjih, bančništvu in elektriki na enem mestu

PRIMERJAJTE 10 dobaviteljev elektrike na varcuj24.si in privarčujte 100 EUR

Do 70 odstotkov manj ponudnikov avtomobilskega zavarovanja v prihodnjih letih

TOREK, 21. januar 2014

Študija največje svetovne pozavarovalnice Munich Re napoveduje, da bi lahko v naslednjih 10 do 15 letih na svetovni ravni prišlo do množičnega zmanjšanja števila ponudnikov avtomobilskega zavarovanja. Številka, ki se omenja v študiji je od 50 do 70% manj ponudnikov avtomobilskega zavarovanja

Razlogi za pričakovano zmanjšanje ponudbe avtomobilskih zavarovanj

Poglavitni razlog bo nadaljevanje procesa konsolidacije zavarovalnic. Prevzemne aktivnosti bodo tako glavni vzrok za zmanjšanje števila ponudnikov avtomobilskega zavarovanja. To bo posledično povzročilo manjšo konkurenčnost in s tem možnost za višje cene avtomobilskega zavarovanja. Drugi največji razlog so cene avtomobilskih zavarovanj. V tujini zelo veliko ponudnikov avtomobilskih zavarovanj posluje z izgubami. Poglavitni razlog je številna konkurenca in s tem pritisk na vedno nižje cene. V tujini se avtomobilsko zavarovanje jemlje kot vstopna točka do stranke. Se pravi nižji cena ponujenega avtomobilskega zavarovanja vendar zavarovalnice potem zaslužijo na vseh ostalih produktih, ki jih prodajo stranki.

Stanje pri avtomobilskih zavarovanjih v Sloveniji 

V Sloveniji so še vedno vse zavarovalnice dobičkonosne tudi na avtomobilskih zavarovanjih. Posebej na zavarovanju avtomobilske odgovornosti (AO zavarovanje). Zadnji statistični podatki avtomobilskih zavarovanj kažejo na padec premij in rast škod pri obveznem avtomobilskem zavarovanju in kasko avtomobilskem zavarovanju, kar bo zelo negativno vplivalo na dobičkonosnost zavarovalnic pri avtomobilskem zavarovanju.

Katere zavarovalnice so dobičkonosne

V tujini so dobičkonosne zavarovalnice, ki se prilagajajo razmeram. Na eni strani so to večje zavarovalnice, ki jemljejo avtomobil kot vstopno točko zavarovanja. Na drugi strani so to številne zavarovalnice, ki se prilagajajo razmeram prek širitve ponudbe avtomobilskih zavarovanj preko spleta (online avtomobilska zavarovanja). Prav tako je v tujini spošna praksa segmentacija strank avtomobilskega zavarovanja. Tudi do 70 različnih kriterijev, kot so kraj bivanja, barva avtomobila in drugo vpliva na višino premije avtomobilskega zavarovanja. Pri nas smo šele na začetku tega procesa z 2 ali 3 kriteriji, ki vplivajo na ceno avtomobilskega zavarovanja.

Spletna primerjava ponudnikov obveznega avtomobilskega zavarovanja (AO zavarovanja) - Varčuj24

 

Možnosti