Vsa vprašanja in odgovori o zavarovanjih, bančništvu in elektriki na enem mestu

PRIMERJAJTE 10 dobaviteljev elektrike na varcuj24.si in privarčujte 100 EUR

Kaj storiti v primeru, da se počutite oškodovani s strani banke?

SOBOTA, 14. februar 2015

Potrošniki se vse bolj zavedamo svojih pravic. Tudi v odnosu do banke. V nadaljevanju podajamo korake, ki jih je smiselno storiti v primeru, da se počutite oškodovani s strani banke.

Imate odprti bančni račun, imate depozit, kredit, kreditno kartico pri banki?

V primeru, da mislite, da vaša banka na primer ne spoštuje kreditne pogodbe ali je na kateri drug način kršila vaše potrošniške pravice imate seveda možnost, da se poskušate zaščititi pred tem. V nadaljevanju predstavljamo korake kako to storiti.

Ne glede ali gre za banko ali hranilnico je postopek pritožb glede vseh institucij enak. 

V primeru, da mislite, da je banka prekršila vaše potrošniške pravice, da se banka ne drži pogodbe, da je banka enostransko spremenila pogodbo, da se banka ne drži njenih splošnih pogojev poslovanja,... imate pravico do pritožbe.

Ustna pritožba

V primeru, da mislite, da je bilo nekaj narobe s strani vaše banke najprej pojasnite vašo situacijo ustreznemu bančnemu delavcu. V primeru, da ne dobite zadovoljivega odgovora lahko zahtevate pojasnilo ustrezne nadrejene osebe, na primer vodje poslovalnice. V primeru, da še vedno mislite, da ste bili oškodovani je naslednji korak pisna pritožba.

Pisna pritožba

Pisno pritožbo pošljite kot priporočeno pošto na sedež poslovalnice vaše banke. Potem boste v roku okrog tedna dni prejeli tudi pisni odgovor. V primeru, da ne dobite v roku 15 dni odgovora ali niste zadovoljni tudi s pisnim odgovorom je naslednji korak poravnalni svet Združenja bank Slovenije.

Poravnalni svet Združenja bank Slovenije

Osnovni namen poravnalnega sveta je alternativno zunajsodno reševanje sporov med potrošniki in bankami. Če niste zadovoljni z rezultati predhodnih korakov in mislite, da vas je banka oškodovala je naslednji korak pisna pritožba na poravnalni svet Združenja bank Slovenije.

Kontaktni podatki Združenja bank Slovenije:

Združenje bank Slovenije - GIZ, Ljubljana

Šubičeva 2, 1000 Ljubljana

Telefon:  (01) 24 29 700

Faks:      (01) 24 29 713

E-pošta:  info(at)zbs-giz.si

Spletna stran: www.zbs-giz.si/slo/PS/uvod.htm

Tožba banke

V primeru, da boste tudi v primeru odločitve poravnalnega sveta Združenja bank Slovenije še vedno mislili, da ste oškodovani je zadnji korak tožba banke.

 

Možnosti