Vsa vprašanja in odgovori o zavarovanjih, bančništvu in elektriki na enem mestu

PRIMERJAJTE 10 dobaviteljev elektrike na varcuj24.si in privarčujte 100 EUR

Sklenitev avtomobilskega zavarovanja preko interneta je vse bolj popularno

NEDELJA, 29. maj 2016

Avtomobilsko zavarovanje je standardiziran produkt, ki ga morajo imeti vsi lastniki vozil. Obvezno avtomobilsko zavarovanje je produkt, ki je pri vseh zavarovalnicah popolnoma enak, z zakonsko določenimi kritji. Razlika je edino v ceni med zavarovalnicami. Zavarovalnice pri avtomobilskih zavarovanjih zaslužijo prav največ pri obveznih avtomobilskih zavarovanjih. Kasko avtomobilsko zavarovanje je rahlo bolj kompleksen produkt vendar prav tako zelo primerljiv produkt med zavarovalnicami. Statistika kaže, da sklenitev avtomobilskega zavarovanja preko interneta hitro narašča. Vendar zavarovanci še vedno premalo uporabljajo prednosti interneta za bolj cenovno ugodno zavarovanje. Tako, da je trenutno avtomobilsko zavarovanje preko interneta še vedno nišni produkt.

Obvezno avtomobilsko zavarovanje

Obvezno avtomobilsko zavarovanje, kot že ime pove je obvezno. Zavarovalnice služijo največ prav z obveznimi avtomobilskimi zavarovanji. Zavarovalnice so v letu 2015 plačale le 62% pobranih bruto zavarovalnih premij za škode. Za razliko so pri kasko avtomobilskih zavarovanjih plačale v letu 2015, 74% za škode. Cenejše obvezno avtomobilsko zavarovanje je popolnoma enostavno pridobiti. Vse kar morate storiti je pridobiti več različnih ponudb zavarovalnic.

AO je obvezno zavarovanje, ki krije škodo, ki se nenamerno povzroči na drugem avtomobilu, objektu in stvareh ostalih udeležencev v prometu. Obenem krije škodo, ki jo zaradi telesnih poškodb utrpijo druge osebe. Za osebne škode znaša zakonsko predpisan znesek 5.000.000 evrov, za stvarne škode pa 1.000.000 evrov. AO torej ne krije nič na vašem avtomobilu. In sicer je enako pri vseh zavarovalnicah, torej ni nobene razlike v ponudbi med zavarovalnicami. Edina razlika je v ceni.

Kasko avtomobilsko zavarovanje

Kasko avtomobilsko zavarovanje zavaruje avtomobil pred različnimi škodami, ki jih potem dobi zavarovanec povrnjene. Sicer se zavarovalnice trudijo narediti produkt čim bolj nepregleden vendar so osnovni kriteriji pri kasko avtomobilskem zavarovanju zelo podobni in primerljivi.

Rast sklenitev avtomobilskega zavarovanje preko interneta

Podatki za leto 2015 kažejo, da je rast sklenitev avtomobilskega zavarovanja preko interneta eden izmed najhitreje rastočih produktov v zavarovalništvu nasploh. V letu 2015 je prodaja obveznega avtomobilskega zavarovanja preko spleta in telefona porasla za 39%. Prodaja kasko avtomobilskega zavarovanja preko spleta in telefona pa je v letu 2015 porasla za 29%. V letu 2015 je bilo tako sklenjenih samo okrog 1,3% zavarovanj avtomobilske odgovornosti (AO) in okrog 0,3% kasko avtomobilskega zavarovanja preko interneta. Na varcuj24.si pričakujemo, da se bo ta odstotek v letu 2016 dodatno povišal.

Zavarovalnice imajo zelo majhen interes za več sklenitev preko interneta, ker to pomeni večjo moč potrošnika

Preko interneta zavarovalnice razkrivajo svoje cene, splošne pogoje, dajejo potrošnikom večjo moč, ker imajo več pregleda. Zavarovalnice dobro služijo na račun nepreglednosti in s tem pasivnosti zavarovancev. Tako, da dokler potrošniki ne bodo bolj sprejeli in zahtevali več podatkov preko interneta bodo zavarovalnice zelo omejeno širile ponudbo preko interneta, ker se zavedajo, da je nepregleden trg najboljši za ohranjanje njihovih visokih zaslužkov.

Možnosti